۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۰
بازدید:۱۰۴
صد انلاین| نیروهای امدادی مشغول پاکسازی و بازگشایی محور بلده از گل و لای ناشی از سیلاب هستند. تلاش برای یافتن سومین مفقودی حاصل از سیلاب محور کندوان ادامه دارد.
کد خبر : ۹۲۹۳۹

به گزارش صد  ‌آنلاین  ، مدیر بحران استان مازندران با اعلام این خبر به همشهری گفت: «سیلاب به محور بلده در مسیر روستای تاکر تا رزن خسارت وارد کرده‌است. نیروهای امدادی مشغول پاکسازی مسیر هستند و به زودی تردد در این محور برقرار می‌شود.»

 

 

 


حسینعلی محمدی افزود: «با توجه به هشدار هواشناسی به نیروهای امدادی در ۳ نقطه بلده، آلاشت و لاریجان آماده‌باش اعلام کردیم. با تلاش نیروها محور بلده نیز به صورت موقتی بسته است و به زودی باز می‌شود.»
محمدی درباره سومین مفقودی سیلاب ۲۴ خرداد در محور کندوان نیز گفت: «در حالی که تمام نقاط بررسی شده، اما هنوز موفق به پیدا کردن سومین مفقودی نشده‌ایم. نیروهای امدادی همچنان در تلاش هستند.»
بنا بر گفته مدیر بحران مازندران بالابودن حجم آورده سیلاب باعث طولانی شدن عملیات جست‌وجو شده‌ است.
بنا بر گزارشان هواشناسی مازندران تا روز پنجشنبه (۳۱ خرداد) ارتفاعات غربی و مرکزی مازندران شاهد شرایط جوی رعد و برق، بارندگی، تگرگ و حتی احتمال جاری شدن سیل خواهد بود.
شامگاه پنج‌شنبه ۲۴ خرداد وقوع سیل در جاده کندوان حوالی رستوران دربند سبب شد برخی از مسافران در حیاط رستوران و مسافرانی که در ترافیک مانده بودند گرفتار سیل شوند و ۳ نفر مفقود شدند؛ یک مادر ۴۶ ساله، یک دختر ۲۰ ساله و یک پسر ۱۰ ساله که با تلاش نیروهای امدادی و جست‌وجو تاکنون پیکر دختر و پسر از زیر گل و لای در محدوده رستوران دربند محور کندون بیرون کشیده شد.

 

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها